پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس!
سرخط خبرها

عقب نشینی غلامی بعد از پیشنهاد نجومی!|شاید قرارداد بسته شود

  • کد خبر: ۱۱۷۱۱۷
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱
عقب نشینی غلامی بعد از پیشنهاد نجومی!|شاید قرارداد بسته شود
احتمال دارد بعد از عقب نشینی عارف غلامی از پیشنهاد ببسیار بالا به مدیران باشگاه استقلال، قرارداد جدیدی میان او و باشگاه استقلال منعقد شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عارف غلامی، مدافع فصل پیش استقلال بعد از رفتار‌های عجیبی که با باشگاه استقلال داشت و در مذاکرات خود پیشنهاد عجیب و غریبی را ارائه کرده بود حالا با عقب نشینی از درخواست مالی بالای خود، ممکن است دوباره با استقلال قرارداد جدیدی را به امضاء برساند. غلامی درحالی در مذاکرات اولیه خود پیشنهاد بسیار بالایی را به باشگاه استقلال داده که فصل پیش به دلیل درگیری با مصدومیت در ۱۱ بازی برای استقلال به میدان رفت و مجموعا ۹۹۱ دقیقه بازی را در ترکیب استقلال به نام خود ثبت کرد.  

بدون شک اگر مرادمند و یزدانی به دلیل سربازی از استقلال جدا نمی‌شدند، این مدافع دقایق بسیار کمتری در ترکیب استقلال قرار می‌گرفت، اما غلامی به لطف مشمولیت  دو هم پستی خود توانست دقایق بیشتری در ترکیب استقلال به میدان برود.

مسئولان باشگاه استقلال شاید انتظار داشتند غلامی به دلیل شرایط خاصی که فصل پیش داشت لااقل در مذاکرات خود بیشتر جانب باشگاه را بگیرد تا خودش را، اما او چنین نکرد تا مدیران استقلال هم دلخور شوند و مذاکرات متوفق شود.

حتی در روز‌های اخیر گفته شد که باشگاه استقلال دیگر تمایلی به ادامه همکاری با غلامی ندارد، اما عقب نشینی این بازیکن سبب شده دوباره پرونده عقد قرارداد جدید میان این مدافع و باشگاه استقلال به جریان بیفتد که باید دید در نهایت چه خواهد شد.

به هرحال غلامی که این روزها برای باشگاه استقلال دردسرهای زیادی را به وجود آورده باید روزهای مصدومیت خود را به یاد بیاورد که باشگاه استقلال چگونه پای او ایستاد وحتی هواداران استقلال نیز به شدت حمایتش کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->